Garantiitingimused

Soojuspumpade garantiitingimused
Viru Meistrid OÜ poolt müüdud ja paigaldatud soojuspumpadele annab tootja 24-60 kuulise
garantiiaja soojuspumpade (edaspidi Seadme) esmasest käivitamisest.

  1. Garantii üldtingimused
    1.1.1. Garantii annab Tellijale õiguse nõuda garantiitähtajal Seadme parandamist
    või asendamist eeldusel, et Tellija on täitnud Seadme hoolduse tingimusi
    (hoolduse põhitingimuseks on Tellija poolne iga aastane hooldustööde
    tellimine) ja järginud Seadme kasutusjuhendit.
    1.1.2. Töövõtja poolt määratud isik teostab garantii alla minevaid töid mõistliku
    aja jooksul, mis võivad sõltuda tööde iseloomust, Seadmele ligipääsust,
    aastaajast ja muudest ilmastiku tingimustest, kui ka Tellija poolt Seadmele
    ligipääsu võimaldamisest. Garantiitööde teostamise täpne aeg lepitakse
    Tellija ja Töövõtja vahel igakordselt kokku.
    1.1.3. Garantii ei hõlma Seadmel ilmnenud puudusi, kui puudused on ilmnenud
    või tekkinud Tellijast tingitud asjaoludel, sh kuid mitte ainult, välistest
    põhjustest ja süülisest tegevusest, Seadme valest või mittesihipärasest
    kasutamisest, Seadme valest hooldusest ja remondist, remondipüüdlustest
    või muust tegevusest, mehaanilisest vigastusest (sh kukkumine, põrutus,
    löögi, raputus, mustus), Seadme ja/või sellega otsese seoses oleva osa
    seerianumbri, kontrollkleebise, kaitsekile või markeeriva kleebise
    rikkumisest, vahetamisest või eemaldamisest, Seadme omavolilisest
    ümberpaigaldamisest jms;
    1.1.4. Kui Tellija ei ole nõuetekohaselt täitnud käesolevaid garantiitingimusi, siis
    garantii lõppeb ning Seadmel kõrvaldatakse puudus võimalusel tasulise
    remondi korras. Tasulise remonttöö hind sõltub vea olemusest ning
    teostatakse vastavalt hinnapakkumisele.
    1.1.5. Töövõtja või tema poolt määratud isik on kohustatud Seadmel esineva
    puuduse tekkepõhjuste väljaselgitamiseks Tellija nõudmisel tegema
    ekspertiisi või vajadusel tellima sõltumatu ekspertiisi. Kui ekspertiisis
    selgub, et Seade on korras või defekt ei kuulu garantii alla, siis hüvitab
    ekspertiisikulud Tellija.
    1.1.6. Pärast garantiiaja lõppu ei saa Töövõtjale garantiinõudeid esitada.
  2. Garantii kehtivus
    2.1. Garantii kehtib ning Tellijal on õigus nõuda garantiist tulenevate kohustuste
    täitmist, kui on täidetud kõik alltoodud eeldused:
    2.1.1. Seadme defekti on välja selgitanud ja parandustööd on teostanud või muul
    viisil Seadme Lepingule vastavuse taganud üksnes Töövõtja poolt
    määratud garantiitööde teostaja;
    2.1.2. Tellija on esitanud Töövõtja poolt määratud garantiitööde teostajale
    Seadme üleandmise-vastuvõtmise akti, Seadme mudelinime ja
    seerianumbreid;
    2.1.3. Paigaldatava Seadme korral on paigaldustööd teostanud Töövõtja poolt
    aktsepteeritud ettevõte;
    2.1.4. Kogu garantiiperioodi jooksul on teostatud Seadme hooldustöid vastavalt
    hooldusjuhendile ja Töövõtja poolt aktsepteeritud ettevõtte poolt.
    Hooldustööd on tasulised;
    2.1.5. Tegemist ei ole Seadme töötamise seisukohalt ebaolulise (kriimustused
    jms) veaga, normaalsest kulumisest, Seadme ümberpaigutamisest või
    muust juhuslikust kahjustustest, Seadme hoolimatust või mittesihipärasest
    hoidmisest ja kasutamisest või ülekoormamisest tingitud veaga;
    2.1.6. Tegemist ei ole Töövõtjast sõltumatutel põhjustel tekkinud rikke
    (vandalismid, äike, vesi, lumi, tulekahju, pingemuutused vooluvõrgus,
    elektrostaatika, lühised, jms).
    2.2. Garantii kaotab püsivalt kehtivuse muuhulgas järgmistel juhtudel:
    2.2.1. Tellija soovil teostatud seadme kasutustingimustele ja paigaldusjuhendile
    mittevastava paigaldusviisi korral;
    2.2.2. Töövõtja poolt aktsepteerimata isiku poolt teostatud paigaldus- või
    hooldustööde korral;
    2.2.3. Ehitatud torustiku diameetrid ei vasta Seadme nominaalsetele
    vooluhulkadele (soojuspumpade nominaalsed vooluhulgad on fikseeritud
    soojuspumpade tehnilises dokumentatsioonis);
    2.2.4. Seadmete elektriühenduste puhul ei ole järgitud Seadmete tehasepoolseid
    näidustusi seal hulgas nõuetekohast kaitseautomaati, toitekaablit või
    sidekaablit.
    2.2.5. Seadet ei ole paigaldatud (sh kui seda pole teinud Töövõtja Tellija soovil),
    kasutatud või hooldatud Seadme tehnilistes tingimustes toodud paigaldus-
    , hooldus- ja kasutustingimustele ja Töövõtja soovitustele ning Lepingus
    toodud tingimuste mistahes rikkumisel.
  3. Tellija kohustused Seadme rikke korral
    3.1. Garantii kehtib üksnes juhul, kui Tellija on Seadme rikke korral toiminud
    järgmiselt:
    3.1.1. Lülitanud Seadme välja puldist ning seejärel elektrivõrgust;
    3.1.2. Pöördunud Töövõtja poole ning esitanud pretensiooni. Pretensioon
    loetakse Töövõtjale esitatuks vaid juhul, kui see on saadetud e-posti teel
    aadressile info@mugavkyte.ee. Suusõnalisi ja telefoni teel
    esitatud pretensioone ei registreerita ning seda ei loeta ametlikuks
    teavitamiseks.
  4. Garantii ei välista Tellija õigust esitada Töövõtja vastu Seadme Lepingule
    mittevastavuse korral Lepingus sätestatud tingimustel muid seadusest
    tulenevaid nõudeid.
  5. Garantiitähtajal asendatud asja suhtes kehtib edasi esialgne garantii ning uut
    sama kestusega garantiid ei anta.
    Täpsema informatsiooni, tehniliste juhiste ning soojuspumpade tehnilise
    dokumentatsiooniga tutvumiseks palun saata e-kiri aadressile
    info@mugavkyte.ee